2010年9月23日 星期四

永垂不朽的Michael Jackson

2009年6月25日早上我在上班途中收到哥哥send來的sms..
他說:MJ 死了..

我不敢相信,還意為是SPIDER MAN MOVIE 裹的MARY JANE (Kirsten Dunst)




















當然兩個我都唔想佢死啦,到最後回到公司,同事同我講:

      MICHAEL JACKSON 死了

 我心想,昨天才在YOUTUBR 睇完佢BILLIE JEAN 既LIVE..

怎麼會.......

.....可是這是不變的事實.

但願你可安息 ,你的音樂永遠長存我們的心理.

下面兩段 DANGEROUS 的LIVE相信好多人無味睇過....ENJOY








沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...