2010年9月20日 星期一

最愛的英倫樂隊「oasis」

Oasis 初時給我的印象就係串串貢,仲串我中學時期的崇拜對象eminem.我心諗呢隊野個名我就聽得多,但咩來頭就唔清楚。咁岩朋友send左隻what the story morning glory 大碟過黎
聽後
不禁言、 What a fucking great 曲風自由奔放,感覺良好,我喜歡的就是這種英倫曲風

此時我慨嘆著

為何九十年代時的我還是一個小學雞呢?




可惜既係liam 把聲經已不行了

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...